COOKIE BELEID
Cookies zijn noodzakelijk voor het optimaliseren van onze website. Het helpt ons om algemene gebruiksstatistieken vast te leggen, en het opslaan van andere informatie waardoor wij onderdelen zoals de vergelijkfunctie kunnen aanbieden. Deze cookies slaan geen identificeerbare persoonlijke informatie op. U vindt meer informatie over onze cookies op de Privacy Beleidspagina

19-5-2014

Ford car Buying Trends 2014

Wit is het nieuwe zwart

Amsterdam, 29 april 2014 


Spanje, Griekenland en Italië verwelkomen jaarlijks miljoenen bezoekers op hun zonovergoten stranden. Maar uit een nieuw onderzoek van Ford Motor Company naar trends in het koopgedrag in Europa blijkt dat inwoners van juiste deze zonnige landen het minst vaak een nieuwe auto met zonnedak kopen. Dit is een van bevindingen van Ford Car Buying Trends 2014, een onderzoek naar het koopgedrag in 22 Europese landen dat inzicht biedt in regionale trends en nationale verschillen en waarvan de resultaten de verwachtingen zowel bevestigen als weerleggen.



Nieuws